Често задавани въпроси

  1. Анулирането на резервации става по мейл или на място в офиса на място.

  2. Заповядайте в офиса ни, разположен на адрес: гр. София, ул. „Г. С. Раковски“ № 99 в сградата на Централен Кооперативен Съюз. Можете да запазите своята почивка и посредством формата за резервация в сайта ни.

  3. Можете да изпратите своето оплакване на посочения e-mail: info@coopholidays.bg

  4. Можете да заплатите своята резервация в брой или с карта в офиса ни на адрес: гр. София, ул. „Г. С. Раковски“ № 99 под сградата на Централен Кооперативен Съюз.

    Има възможност за плащане по банков път, както и чрез Epay или PayPal. За повече информация се свържете с нас.

  5. Можете да се свържете с нас като изпратите запитване на електронен адрес info@coopholidays.bg или да позвъните на 02/ 42 69 169 или на 0882 049 036.

  6. Необходимо е да предоставите лична карта, ако сте гражданин на страна член на ЕС, в противен случай, моля носете със себе си своя международен паспорт.

  7. Клиентът дължи пълно плащане от стойността на предоставените услуги в срок до 7 дни преди датата на настаняване.

  8. При анулиране преди заплащане на депозит или до 20 дни преди началната дата на почивката не се дължи неустойка.

    При резервации анулирани от 19 до 14 дни преди началната дата на почивката се удържат 25% от платения депозит.

    При резервации анулирани в периода от 13-ти до 7-ми ден преди началната дата на почивката се удържат 50% от цялата платена сума.

    При резервации анулирани в последните 6 дни преди началната дата на почивката се удържа цялата платена сума.

  9. Моля, свържете се с нас в случай, че се нуждаете от специална помощ.

  10. Да се опишат маршрутите и начините за пътуване до всеки от хотелите, час на настаняване и освобождаване, допълнителни услуги, които се предоставят- ресторант, лоби, бар, басейн, паркинг и т. н., забележителности – цени за закупуване на билети.

    Можете да се настаните след 14:00 часа в хотелите от веригата "КООП", освобождаването на стаята се извършва до 12:00 часа. В зависимост от заетостта на хотела можем да осигурим ранно настаняване или късно освобождаване срещу допълнително заплащане.

    На страницата на всеки от хотелите в нашия сайт ще откриете GPRS координатите, за да може по-лесно да стигнете до всеки един от тях.